Často kladené otázky

Chci si objednat pobyt. Co mám dělat?

Vyberte si ubytování a vyplňte formulář pro nezávaznou rezervaci. Naši zaměstnanci u ubytovatele nebo ubytovací agentury ověří, jestli je ubytovací kapacita ještě volná. Pokud je ubytování k dispozici, zavoláme vám. Když není ubytování ve vámi zvoleném termínu možné, budeme vás informovat e-mailem nebo SMS.

Mám dělat jen jednu nezávaznou rezervaci?

I když je aktuálnost prezentované nabídky jednou z našich priorit, může stát, že pobyt, který jste si vybrali, již nebude k dispozici. Rezervujte si proto radši nezávazně více ubytovacích kapacit a označte prosíme jejich prioritu. V okamžiku, kdy by bylo ubytování již nedostupné, budeme vyřizovat v pořadí další nezávaznou rezervaci.

Jak mohu zaplatit?

Jestliže je ubytovací kapacita volná, naši operátoři vás telefonicky kontaktují. Platit je možné bankovním převodem, složením hotovosti v bance, internetovým bankovnictvím a složenkou.

Přišel mi voucher na ubytování. Jak mám postupovat?

Vyplněný a podepsaný voucher ašlete na naší adresu. Přibližně týden před odjezdem dostanete další dokumenty a podklady na cestu.

Obchodní podmínky

Vztah mezi zákazníkem a provozovatelem serveru e-cestujeme.cz se řídí obchodními podmínkami cestovní kanceláře VLNA.cz.